فایل فور شاپ

آموزش ها و صفحات مطالعه شده از اینترنت

فایل فور شاپ

آموزش ها و صفحات مطالعه شده از اینترنت

با استفاده از Website X5 به سرعت یک وبسایت بسازید…

با استفاده از Website X5 به سرعت یک وبسایت بسازید...

با استفاده از Website X5 به سرعت یک وبسایت بسازید…

مقدمه: در فکر ساختن یک وب ‌سایت با سر و شکل حرفه‌ای هستید؟ در این مقاله با یک برنامه کاربردی مفید برای ساخت چنین وب‌سایتی ظرف فقط چند دقیقه آشنا خواهید شد.
Incomedia Website X5 Home 10 ابزاری برای ساخت وبسایت با در نظر گرفتن دو مولفه مهم سرعت و سهولت استفاده است. به کمک این اپلیکیشن می‌توانید، بدون نوشتن حتی یک سطر کد، ظرف چند دقیقه یک سایت با ظاهر حرفه‌ای ایجاد کنید. X5 با ساخت کتابخانه‌‌ای از صدها تمپلیت، روشی راحت و عینی برای سرهم‌بندی صفحات، منوها، اسلایدشوها و بسیاری دیگر ایجاد می‌کند.
شروع به کار
 

ادامه مطلب ...

الگوریتم سئو محلی یا Local SEO چیست ؟

الگوریتم سئو محلی یا Local SEO چیست ؟

الگوریتم سئو محلی یا Local SEO چیست ؟Reviewed by Mehdi on Dec 29Rating: 5.0الگوریتم سئو محلی یا Local SEO چیست ؟الگوریتم سئو محلی یا Local SEO چیست ؟,سئو سایت,سئو محلی چیست,الگوریتم های سئو,سئو,سئو وب سایت؛بهینه سازی سایت,الگوریتم سئو,سئو محلی یک یا Local SEO مفهوم.

الگوریتم سئو محلی یا Local SEO چیست ؟

Local-Business-SEO-1

سئو محلی  یک یا Local SEO مفهوم نسبتا جدید در بهینه سازی وبسایت برای موتور جستجوی گوگل است که گوگل مکان جغرافیایی افراد و سوابق جستجوی آنها را در نظر گرفته و نتایج خود را براین اساس بازچینی میکند. مکان جغرافیایی کاربران به راحتی از طریق آی پی قابل شناسایی است ولی مکان جغرافیایی تجارت یا سایت شما تنها با رعایت اصولی هرچند ساده ولی مشخص تعیین میگردد. کلیه فعالیت های شما برای تعیین مکان جغرافیایی تحت پوشش خود و فهماندن آن به روبات های گوگل را سئو محلی یا Local SEO می نامیم.  ادامه مطلب ...

آموزش کامل ساخت ربات پیشرفته تلگرام از صفر تا صد رایگان

آموزش کامل ساخت ربات پیشرفته تلگرام از صفر تا صد رایگان

آموزش کامل ساخت ربات پیشرفته تلگرام
آموزش کامل ساخت ربات پیشرفته تلگرام

 

ربات های تلگرام که به تازگی وارد تلگرام شده اند .. رنگ و لعاب تازه ای به تلگرام داده اند .

عده ای فکر میکنند ربات ها هکر هستند و عده ای دیگر که آگاه ترن دوست دارند آنها هم ربات بسازند و سازنده ربات باشند .

در مجله فارسی پرمگ تصمیم گرفتیم هم برای آگاه سازی گروه اول و هم برای کمک به گروه دوم به زبان بسیار ساده آموزش ساخت ربات بصورت پیشرفته را توضیح بدهیم . ما سعی میکنیم بصورت خیلی ساده و ابتدایی توضیح دهیم ..

شما در هیچ سایتی نمیتوانید اموزش ساخت ربات تلگرام را پیدا کنید. سایت هایی که آموزش ساخته اند در حقیقت آموزش هایشان غیر قابل استفاده است و ربات شما یک ربات پیشرفته نخواهد بود و در سایت های دیگر هم آموزش  ساخت ربات را به فروش گذاشته اند در صورتی که آموزش آنها اصلا انقدر حرفه ای نیست که لازم باشد هزینه ای بپردازید




 

ادامه مطلب ...

آموزش ساخت کانال تلگرام

اخیرا تلگرام ویژگی ساخت شبکه یا همان کانال را به قابلیت های نرم افزار مسنجر تلگرام اضافه کرده است کانال تلگرام ویژگی های خوب و منحصر به فردی دارد در ادامه این پست از سه سوت آموزش با ویژگی و آموزش ساخت آن در تلگرام را آموزش خواهیم داد.با ما همراه باشید.

در این کانال کاربران می توانند به راحتی عضو شوند اما نمی توانند برای دیگران پیامی ارسال کنند و فقط مدیر این اجازه را دارد و مدیر می تواند یک ادمین یا مدیر دیگر برای کانال انتخاب کند.

 
ادامه مطلب ...